Rozmýšľali ste, že by ste chceli mať reklamu v OOH, no neviete čo od toho čakať, pretože neviete merať efektivitu vašej reklamy? Moderné OOH skrz digitálne reklamné obrazovky vám umožňujú merať efektivitu vašej reklamy, či prinášať reporty z výsledkov kampaní.

Digitálne reklamné obrazovky - Moderné OOH s meraním

Veľmi dobrým a moderným nástrojom pre OOH reklamu sú digitálne obrazovky, ktoré majú množstvo výhod oproti klasickým billboardom a iným panelom.

Výhody reklamy na digitálnych obrazovkách

  • obsahujú kameru a umelú inteligenciu,
  • demografické analytiky okoloidúcich,
  • efektívny spôsob marketingovej komunikácie,
  • možnosť dotykovej aplikácie,
  • moderná náhrada za papierové citylighty,
  • reklamy môžu byť pohyblivé, preto viac zaujmú,
  • reklamy sa striedajú, čím sa neopozerajú,
  • vizuály netreba neustále prelepovať, jednoducho sa nahodí nový obsah,
  • kampaň spustená za pár minút,
  • rýchla zmena vizuálu,
  • k dispozícii report so štatistikami videní, prehratí, demografickou analýzou pozorovateľov.

Offline dosah

Obrazovky majú silný vizuálny vplyv. Na rozdiel od online marketingu na webe, reklamy na obrazovkách sú hmatateľné a nachádzajú sa v reálnom svete. Nemožno ich zablokovať softvérom, zatvoriť či inak zastaviť ich pozeranie, ako je to na webe.

Plánovanie kampane

Môžete si zvoliť, či chcete dlhodobú brandovú kampaň, ktorá bude bežať nepretržite, alebo zvolíte krátkodobú kampaň na niekoľko mesiacov, mesiac, týždeň? (je to na vás).