Tvoríte videoobsah cez youtube alebo na iných platformách? Chcete byť efektívnejší? Tak čítaj ďalej a dozvieš sa zopár rád ako na to.

Ako zvýšiť sledovanosť videí?

Niektorí sa do tvorby videí nepúšťajú, pretože sa boja že im to vezme príliš veľa času, ktorý môžu využiť na procesy, v ktorých vynikajú.

Iný sa napriek tejto obave do videotvorby pustili, pretože sa chcú odlíšiť od konkurencie, rozširovať svoje komunikačné kanály a edukovať okolie a zákazníkov.

Pustili sme sa teda do tvorby, ale čo ďalej?

Série videí

Vytvárajte strategicky série videí. Prvá časť, druhá časť, dvanásta časť,.. tridsiata časť. Vzbuďte záujem, očakávanie a netrpezlivosť.

Túto stratégiu využívajú v televízii už veľmi dlho. Rôzne seriály, telenovely, ktoré sú rozdelené do desiatok až stoviek častí. Ak to robia televízie, prečo by ste to nemohli robiť aj vy?

Pár rád ako to dosiahnuť

Nechávajte otvorené závery videí s odkazom na ďalšiu časť, aby sa sledujúci tešil na ďalšie video, a vy ho tak pritiahnete aby sledoval viacero vašich videí.

Nemusíte dať všetok svoj obsah do jedného videa, ale rozdeľte si ho do viacerých častí. Ak chcete vo vide rozprávať o 5 témach, zvážte či vám nebude výhodnejšie natočiť video o každej téme zvlášťe a budete tak mať sériu piatich videí. Ušetrite si tak veľa času a námahy a zvýšite tak efektivitu.

Odkážte aj na video predošlé, ktoré súvisi s aktuálnym videom. Zvýšime tak šancu, že sledujúci si pozrie aj to nami odporúčané video.

Recyklácia obsahu

Nemusíte vždy tvoriť úplne nový obsah. Ak máte nejaké dlhšie video kde ste hovorili o viacerých  témach, rozdeľte toto video na jednotlivé témy a môžete tak získať ďalšie videá bez toho aby ste museli tvoriť niečo nové.

Aj samotný sledovateľ to môže vnímať ako výhodu, keďže si vie vybrať priamo kratšie video s témou, ktorá práve jeho zaujíma, a témy o ktoré nemá záujem ho nevyrušujú.

Skúste teda využiť niektoré rady pre svoju video tvorbu a veríme, že aj vám to prinesie želaný efekt a viac času pre svoj core biznis.