Marketingom k úspechu

Reklamné plochy

Moderné digitálne obrazovky alebo klasické billboardy môžu byť tou správnou voľbou pre Vašu reklamu.

Digitálne reklamné obrazovky

Stovky digitálnych reklamných obrazoviek po celej SR v obchodných centrách, nemocniciach,..

Outdoor reklamné panely

Billboardy, bigboardy, citylighty, reklamné steny či rôzne ďalšie formáty reklamných panelov sú stále v kurze.

Online internetová reklama

Reklama na internete má veľkú silu a obrovské publikum, ktoré treba využiť vo svoj prospech.

Digitálne reklamné obrazovky

Stovky digitálnych reklamných obrazoviek s integrovanými kamerami po celej SR v obchodných centrách, nemocniciach a iných objektoch čaká na umiestnenie Vášho reklamného spotu, ktorý môže byť na obrazovkách do pár minút.

Výhody digitálnych obrazoviek

Moderný reklamný nosič

Ide o moderné riešenie prezentácie Vašej firmy, produktov či služieb. Zasahuje sledovateľov najmä na miestach, kde majú sledovatelia chuť nakupovať, respektíve na mietach, kde sledovataľ má množstvo času pre sledovanie práve týchto reklamných spotov (čakárne v nemocniciach, výťahy či eskalátory).

Demografické štatistiky sledovateľov

Vďaka kamere a umelej inteligencii budete mať k dispozícii demografické štatistiky sledovateľov reklamy.

Efektívny spôsob marketingovej komunikácie

Tým, že ide o digitálny obsah reklamy, môžete sa odprezentovať dynamickým reklamným spotom a zaujať tak oko návštevníka. Svetelnosť reklamy v kombinácii s pohybom obrazu a textu vytvára veľmi silný predpoklad, že práve táto reklama zaujme návštevníka.

Možnosť využitia dotykovej aplikácie

Na dotykových obrazovkách je možné vytvoriť interaktívnu aplikáciu na mieru, kde viete zapojiť sledovateľov do Vášho posolstva.

Spustenie kampane za pár minút

Reklamná kampaň sa spustí cez online rozhranie. Kedykoľvek je možné vizuály meniť.

Jediná merateľná forma OOH reklamy

Digitálne reklamné obrazovky sú veľmi efektívny nástroj reklamy. K dispozícii má klient sledovanosť jeho reklamy aj celkovú sledovanosť obrazoviek v jednotlivých lokalitách. Ku reklamnej kampani je pripravený aj následný report.

Vyhodnotenie reklamnej kampane a štatistiky

Práve merateľnosť reklamy je oproti bežným OOH výnimočná. Integrovaná kamera v reklamnej obrazovke detekuje tvár okoloidúceho a meria aj samotnú dĺžku času trvania očného kontaktu sledovateľa reklamy.
Ako inzerent môžete mať podrobný prehľad o sledovanosti svojich kampaní. Môžete si vybrať časové obdobie, ktoré chcete sledovať, či už deň, týždeň alebo mesiac, či určiť si vlastný časový úsek. Na ňom potom vidíte koľko sa minulo z rozpočtu v danom období, koľko máte videní reklamy, koľko prehratí reklám a priemernú cenu za jedno videnie reklamy.

Prečo by ste mali ísť do tejto reklamy?

500 +

reklamných obrazoviek na celom SVK

220 miliónov +

videní

4000 +

reklám

Najfrekventovanejšie miesta

obchodné centrá, nemocnice, ..

Obrazovky sú v obchodných centrách ako: Avion Shopping Mall, Bory Mall, Shopping Palace Bratislava, OC Tulip v Martine, OC Laugaricio v Trenčíne, OC Zemplín v Michalovciach, Atrium Optima, či Aupark v Košiciach alebo OC Madaras v Spišskej novej Vsi. Neustále sa lokality rozrastajú o ďalšie nové miesta. Obrazovky sú tiež v biznis centrách, nemocniciach a poliklinikách, fitness centrách a plavárniach. Každý inzerent si vyberie.

Veľkoplošné LED obrazovky

Veľkoplošné obrazovky Vám ponúkajú možnosť inzerovať reklamu v interiéri aj v exteriéri. Výhodou vonkajších veľkoplošných LED obrazoviek oproti bežným billboardom je svetelnosť a pohyb obrazu. Práve tieto dva faktory sú rozhodujúce preto, aby okoloidúci spozornel práve pri Vašej reklame. Veľkoplošnú obrazovku sa proste nedá prehliadnuť a preto Vašu reklamu okoloidúci zachytia.

Outdoor reklamné panely

Napriek modernej digitálnej dobe, ešte stále majú svoje miesto v marketingu klasické outdoorové reklamné panely ako sú billboardy či citylighty. Hodia sa rovnako pri krátkodobej aj dlhodobej kampani.

Zoznam panelov

Billboard

Billboardy majú štandardný formát 510 x 240 cm. Ponúka atraktívny reklamný priestor zasahujúci najmä chodcov, ale aj vodičov. Nosiče sú umiestnené vo všetkých krajských a vo väčšine okresných miest v rámci Slovenska. Nachádzajú sa na hlavných komunikáciách, pri dôležitých križovatkách, obchodných centrách a pod.

Billboardy sú tradičné OOH médium vhodné pre spustenie nového produktu, časovo obmedzené, sezónne a špeciálne kampane a podujatia, no rovnako dobre poslúžia aj ako médium na dosiahnutie synergického efektu s ostatnými nosičmi outdoorovej reklamy alebo tradičnými médiami.

Billboard scroll

Billboard scroll sú veľkosti klasického billboardu s rotujúcimi kampaňami. Sú špecifické svojim strategickým rozmiestnením na lukratívnych pozíciách a nočným podsvietením, vďaka čomu dosahujú celodenne vysoké hodnoty zásahu.

Plochy sa nachádzajú iba v Bratislave s možnosťou prenájmu jednej siete, čo je 30 plôch rovnomerne rozložených po celom meste.

Nosiče billboard scroll sa vynikajúco hodia na krátkodobejšie produktové kampane, ktoré si vyžadujú vyššiu flexibilitu a rýchlosť pri nasadení kampane. Rovnako dobre poslúžia aj ako médium na dosiahnutie synergického efektu s ostatnými nosičmi outdoorovej reklamy alebo tradičnými médiami.

Euro Backlight

Účinné osvetlenie, špičková kvalita, rozlíšenie obrazu, jednoduchá a rýchla inštalácia, to je niekoľko základných čŕt, ktorými sa vyznačuje tento produkt. Tieto plochy majú vnútorné neónové podsvietenie, ktoré má rozmer ako štandardný billboardu.

Reklamné panely Euro Backlight patria vďaka svojej konštrukcii k štandardnej forme modernej komunikácie. Inštalácia plagátov prebieha modernou technológiou, ktorá zaručuje dokonalé napnutie plagátu a zároveň umožňuje jeho viacnásobné použitie. Reklamné panely sa prenajímajú v sieťach.

Citylight

Ide o veľmi populárny a obľúbený nosič ako pre zákazníkov, tak pre zadávateľov. Citylighty bývajú umiestnené na lukratívnych miestach v meste – na peších zónach, v blízkosti nákupných centier. Citylighty sa nachádzajú aj v exteriéri, aj v interiéri, čím pomáhajú zasiahnuť špecifickú cieľovú skupinu. Bývajú zaujímavým osviežením mestskej architektúry aj vnútorných priestorov budov, v ktorých sa iné outdoorové nosiče nenachádzajú.

Kvôli svojej veľkosti a vnútornému podsvieteniu sú citylighty efektívne najmä pri propagácii nápojov, alkoholu, módnych značiek a telekomunikačných služieb.

6 x 3

Nový formát nosičov 6 x 3 je pre jeho rozmery možné umiestniť aj do lokácií, v ktorých nie sú ostatné formy veľkoplošnej reklamy povolené. Ide o menší bigboardový formát, ktorý ponúka atraktívny reklamný priestor zasahujúci najmä chodcov, ale aj vodičov.

Nosiče 6 x 3 sa vynikajúco hodia na krátkodobejšie produktové kampane, ktoré si vyžadujú vyššiu flexibilitu a rýchlosť pri nasadení kampane. Rovnako dobre poslúžia aj ako médium na dosiahnutie synergického efektu s ostatnými nosičmi outdoorovej reklamy alebo tradičnými médiami.

Bigboard

Bigboardy sa vyznačujú svojou veľkosťou, strategickým rozmiestnením na lukratívnych pozíciách a nočným osvetlením, vďaka čomu dosahujú celodenne vysoké hodnoty zásahu.

Bigboardy sú silné médium vhodné pre spustenie nového produktu, časovo obmedzené, sezónne a špeciálne kampane a podujatia. Do skupiny produktov bigboard sa zaraďujú plochy Plus, Premium a Premium Exclusive.

Tento formát zároveň podporuje kreatívne nadstavby – 2D alebo 3D, upevnené predmety, rotujúce alebo otočné časti, špeciálne svetelné efekty.

Backlight

Backlighty sú imidžové plochy s vnútorným osvetlením, ktoré majú rozmer štandardného bigboardu. Ich hlavnou devízou je podsvietenie zvnútra nosiča, čím umocňujú vizuálny dojem z vašej reklamy.

Použitím vhodných materiálov sa dá na backlighte v noci docieliť efekt zmeny vizuálu, ktorý bol počas dňa neviditeľný. Vďaka tejto technickej vymoženosti sú backlighty predurčené na kreatívne využitie nosiča alebo na budovanie imidžu značky.

Superlight

Tieto imidžové plochy ponúkame v sieti po 7 kusov. Medzi hlavné výhody týchto plôch patrí exkluzívne prevedenie a umiestnenie. Plochy sú rozmiestnené v Bratislave, v Košice a v Banskej Bystrice. Vďaka podsvieteniu a veľkosti sú tieto plochy predurčené na budovanie imidžu značky.

Prisma

Táto plocha svojim formátom zaujme z veľkej vzdialenosti. Plochy sa nachádzajú v Bratislave v blízkosti nákupných centier Aupark a Avion. Plochy Prisma poskytujú ideálnu príležitosť využitia komunikácie troch rôznych vizuálov, ktoré sa pravideľne striedajú v krátkych časových intervaloch.

Double bigboard

Doublebigboardy svojou veľkosťou zaujmú z veľkej vzdialenosti a sú umiestňované na tie najlukratívnejšie pozície s vysokou frekvenciou dopravy. Poskytujú ideálnu príležitosť na aplikáciu netradičných konštrukčných riešení na využiteľnú plochu až 80 m2.

Doublebigboardy sú skvelým kompromisom medzi menšími bigboardami a väčšími stenami, sú ideálnym priestorom pre imidžový i produktový vizuál.

Megaboard

Megaboardy sú plochy s veľkosťou 16 x 9 m. Nosiče su umiestňované na frekventovaných cestných ťahoch, predovšetkým na diaľničných obchvatoch miest a na diaľniciach. Sú vhodné na dlhodobé imidžové kampane.

Reklamné steny

Reklamné steny sú veľké plochy inštalované zväčša na fasádach budov. Ich rozmer je individuálny v závislosti od veľkosti objektu, na ktorom visia. Zväčša však ide o plochy niekoľkonásobne prevyšujúce veľkosť ostatných outdoorových plôch. Rozmery stien zvyčajne niekoľkonásobne prevyšujú plochu štandardných nosičov a bývajú umiestnené na vysoko frekventovaných miestach.

Materiály, ktoré sa používajú pri výrobe plachty na steny, majú dlhú životnosť, preto je možné steny používať dostatočne dlho alebo opakovane. Steny sa vynikajúco hodia na dlhodobé imidžové kampane pre podporu vašej značky.

Hypercube

Hypercube nosiče sú umiestňované do centier miest, do oblastí s vysokým pohybom chodcov. Vďaka svojej štvorcovej podstave a hranolovému tvaru ponúkajú až 4 plochy otočené na rôzne strany, čím maximalizujú viditeľnosť reklamy.

Plochy tohto nosiča sú vhodným médiom pre umiestnenie kreatívneho nápadu alebo odprezentovanie produktu na odlišných vizuáloch.

Nadstavby

2D nadstavby patria k produkčne najjednoduchším a finančne najmenej náročným nadstavbám. Pôvodný reklamný nosič sa “nadstaví” o navrhnutú plochu alebo tvar, ktorý si vymyslíte. Jediným obmedzením je splnenie technických parametrov zadefinovaných daným nosičom. Táto netradičná forma outdoorovej reklamy umožní zviditeľniť váš produkt a vytrčiť tak z radu štandardných formátov. 2D nadstavby sú pútavé, vysoko zapamätateľné a originálne. Tieto nadstavby sa využívajú najmä pri produktových kampaniach.

3D nadstavby umožňujú rozvíjanie vašich kreatívnych nápadov. Na reklamný nosič je možné umiestniť produkt alebo akýkoľvek iný objekt v životnej či nadživotnej veľkosti. 3D nadstavby patria medzi veľmi netradičné a veľmi pozitívne prijímané cieľovou skupinou, čo zvyšuje zapamätateľnosť značky, produktu a posolstva.

Online internetová reklama

Reklama na internete je dnes dôležitou súčasťou modernej marketingovej stratégie. Reklamné kampane sú merateľné, čím viete získať údaje o efektívnosť danej reklamy, či je reklama dobre cielená a nastavená. Presným zacielením reklamnej kampane, na konkrétnu cieľovú skupinu, umožňuje efektívne využívať vaše peniaze v rozpočte reklamnej kampane. Viac o online reklame nájdete aj v sekcii - Kompletný online a offline marketing.

Facebook reklama

Unikátna príležitosť ako zasiahnuť relevantných klientov. Pomocou Facebooku vieme nastavovať pokročilé cielenia a osloviť správne osoby, v správnom čase a na správnom mieste. Môžete tak získať osoby, ktoré sa stanú vašim pravidelným zákazníkom. Využiť môžete tak niektorú z mnohých foriem propagácie ako: cielenia na špecifické publiká zvyšovanie povedomia o značke oslovenie zákazníkov v ich obľúbenom prostredí efektívny pomer cena – výkon, návratnosť investícií.

Instagram reklama

Instaboost propagácia pomáha budovať váš Instagram prirodzenou cestou a to interakciou s potencionálnymi novými sledujúcimi podľa presného zacielenia. To znamená že získate nových aktívnych fanúšikov, ktorí sa zaujímajú o váš profil. Urobí sa analýza vášho profilu. Nastaví sa propagácia vášho Instagramu na základe lokality, momentálnych zákazníkov či konkurencie alebo relevantných hashtagov. Výkonný nástroj nadviaže kontakt s vašou cieľovou skupinou a vy sa stávate pre ňu viditeľnými. Získavate fanúšikov a zákazníkov ktorí majú o Vás reálny záujem. Alebo môžete mať tiež platenú-sponzorovanú reklamu svojho príspevku, akcie a pod.

Banerová reklama

Každý, kto sa niekedy pohyboval na internetu, sa určite stretol s bannerovou reklamou. Bannerová reklama je grafická reklama, ktorá môže mať mnoho podôb – či už z pohľadu stvárnenia kreativity, spracovanie alebo veľkostné formáty. Postupom času sa ustálili pravidlá pre názvoslovie, veľkosti a formáty. Vaša reklama sa zobrazí na tisíckach webov. Sú vám poskytnuté najkvalitnejšie reklamné plochy. Možnosť selekcie webstránok. Cielenie je najlepší spôsob ako ušetriť, aby všetky peniaze išli na relevantných zákazníkov.

PPC reklama

Reklama vo vyhľadávacej a obsahovej sieti, zvyčajne s platbou za preklik. PPC textová a grafická reklama s platbou za preklik na cieľovú stránku (vstupnú stránku) vašeho webu. Najefektivnější a taktiež najprogresivnější spôsob on-line inzercie, v prípade správnej optimalizácie sa pochváli nejlepšími hodnotami ROI (návratnost investic). PPC reklama je základným stavebným kameňom pre výkonnú reklamu. PPC reklama patrí medzi najstaršie formy reklamy na internete. Reklamný text by mal obsahovať popis produktu alebo služby, kvôli čomu by sa mal prekliknúť na váš web a zakúpiť si to.

Video reklama

Dobrá alternatíva k reklame na video portáloch je video reklama. Pre-roll video si užívateľ pustí sám a video sa prehráva v prehrávači a prechádza samotný video obsah na stránke s inzerciou. Reklama sa prehrá, až keď užívateľ spustí video, ktoré si chce pozrieť. Vďaka tomu je jeho pozornosť vysoká. Pri tejto reklame je skip button, čo znamená že užívateľ môže preskočiť reklamu po určitých sekundách, príklad po 8 sekundách. Aj tu viete zacieliť reklamu podľa obsahu alebo užívateľa, tak ako pri remarketingu. Odporúčame tiež doplniť túto formu o videoreklamu v baneroch, ktorá sa prehrá na stránkach bez videoprehrávača. Video v baneroch sa spustí automaticky, čím dokáže zaujať oko uživateľa. Je to lacný spôsob ako doplniť alebo aj nahradiť televíznu reklamu.

Email marketing

Email marketing je forma direct marketingu, ktorý používa elektronickú poštu ako prostriedok komunikácie so zákazníkmi. V tomto najširšom zmysle, je tento pojem zvyčajne používaný pre posielanie emailov s cieľom zlepšovania vzťahov predajcu s jeho novými a existujúcimi zákazníkmi a tiež aj pre zlepšenie lojality zákazníkov a vytvárania opakovaného obchodu. Ak je vám zákazník verný, bude od vás nakupovať znova a znova, pretože verí vám a verí vašim produktom a službám. Dôvera je jedným z hlavných dôvodov prečo zákazníci nakupujú od danej spoločnosti. V dnešných neúprosných časoch bombardovania reklamou, rôznych ponúk typu „kúpte jeden a jeden máte zdarma“, získavanie dôvery môže byť veľmi ťažké. Toto je priestor, kde vám môže email marketing pomôcť predbehnúť vašu konkurenciu.