Marketingom k úspechu

Výskumné marketingové metódy

Zlepšite kvalitu svojich služieb, či svoje procesy vo firme vďaka výskumným marketingovým metódam.

Utajený zamestnanec

Posvietime si na Vašich zamestnancov a procesy.

Mystery shopping

Zistite na akej úrovni sú Vaše služby.

Benchmarking

Porovnajte sa s Vašou konkurenciou.

Utajený zamestnanec

Určite poznáte šou ‘’Utajený šéf’’. Je to založené na podobnom princípe, avšak sledovateľ - utajený zamestnanec nie je interným zamestnancom danej spoločnosti a infiltruje sa klasicky ako nový zamestnanec, bez prítomnosti kameramanov, preto nehrozí, že ho zamestnanci odhalia. Utajený zamestnanec sa vopred oboznámi so všetkými skutočnosťami a procesmi aby vedel čo má sledovať, aké rozhovory viesť a pod., aby odhalil skutočný stav na pracovisku.

Čo získate realizáciou projektu?

- Nezávislý pohľad na pracovnú morálku, profesionalitu a prístup Vašich pracovníkov.
- Podnety pre zlepšenie, zjednodušenie procesov, identifikácia rezerv.
- Dodržiavanie postupov a používania ochranných pomôcok.
- Vedenie rôznych rozhovorov s pracovníkmi ako ich kolega.
- Utajený zamestnanec je tajnou pravou rukou šéfa, ktorý zisťuje, či je všetko na pracovisku tak ako má byť.
- Námety na pochvaly, ktoré môžete udeliť svojim zamestnancom.
- Infiltráciou zistíte to, čo by ste sa inak nikdy nedozvedeli.

Čo získate realizáciou projektu?

- Nezávislý pohľad na pracovnú morálku, profesionalitu a prístup Vašich pracovníkov.
- Podnety pre zlepšenie, zjednodušenie procesov, identifikácia rezerv.
- Dodržiavanie postupov a používania ochranných pomôcok.
- Vedenie rôznych rozhovorov s pracovníkmi ako ich kolega.
- Utajený zamestnanec je tajnou pravou rukou šéfa, ktorý zisťuje, či je všetko na pracovisku tak ako má byť.
- Námety na pochvaly, ktoré môžete udeliť svojim zamestnancom.
- Infiltráciou zistíte to, čo by ste sa inak nikdy nedozvedeli.

Mystery shopping

Zistite úroveň Vašich poskytovaných služieb. Zistíme na akej úrovni máte poskytované služby na predajni, ale tiež Eshop a online a telefonickú komunikáciu. Vykonáme fiktívny nákup, zistíme stav a výsledky Vám pripravíme v reporte.

Čo získate realizáciou projektu?

- Nezávislý pohľad na Vaše predajne, E-shop.
- Zistenie úrovne online a telefonickej komunikácie.
- Podnety pre zlepšenie.
- Námety na pochvaly, ktoré môžete udeliť svojim zamestnancom.

Čo všetko bude obsahovať?

- Hodnotenie predajne.
- Hodnotenie interiéru, čistoty, rozmiestnenia tovaru.
- Realizácia predajného rozhovoru.
- Sledovanie poradenstva počas výberu tovaru.
- Ponuka iného a doplnkového tovaru.
- Ukončenie rozhovoru, rozlúčenie.
- Odborné znalosti a komunikačné zručnosti predajcu.
- Celkové dojmy a odporúčania.
- A veľa ďalšieho..

Čo získate realizáciou projektu?

- Nezávislý pohľad na Vaše predajne, E-shop.
- Zistenie úrovne online a telefonickej komunikácie.
- Podnety pre zlepšenie.
- Námety na pochvaly, ktoré môžete udeliť svojim zamestnancom.

Čo všetko bude obsahovať?

- Hodnotenie predajne.
- Hodnotenie interiéru, čistoty, rozmiestnenia tovaru.
- Realizácia predajného rozhovoru.
- Sledovanie poradenstva počas výberu tovaru.
- Ponuka iného a doplnkového tovaru.
- Ukončenie rozhovoru, rozlúčenie.
- Odborné znalosti a komunikačné zručnosti predajcu.
- Celkové dojmy a odporúčania.
- A veľa ďalšieho..

Ako bude prebiehať projekt?

- Výber profilu mystery shoppera a nastavenie scenára
- Vytvorenie dotazníkov a indexácia
- Finalizácia nastavení
- Regrutácia a školenie mystery shopperov
- Realizácia návštev, hodnotenie eshopu, online komunikácia
- Odovzdanie výsledkov, report
- Spätné odovzdanie zakúpeného tovaru (pri nákupnom scenári)

Ako bude prebiehať projekt?

- Výber profilu mystery shoppera a nastavenie scenára
- Vytvorenie dotazníkov a indexácia
- Finalizácia nastavení
- Regrutácia a školenie mystery shopperov
- Realizácia návštev, hodnotenie eshopu, online komunikácia
- Odovzdanie výsledkov, report
- Spätné odovzdanie zakúpeného tovaru (pri nákupnom scenári)

Benchmarking

Ak chcete vedieť na čom ste v porovnaní s konkurenciou, tak si dajte vypracovať mystery shopping aj u konkurentov, ktorých chcete sledovať. Budeme sledovať presne tie isté aspekty, podľa rovnakého modelu, použité rovnaké, prípadne veľmi podobné scenáre, aby výsledkom bolo maximálne presné porovnanie dosiahnutých výsledkov úrovne služieb Vás a sledovaných konkurentov.